Service Scule Electrice 48H

Service Scule Electrice

  SERVICE & PIESE DE SCHIMB SCULE ELECTRICE
  SERVICE SHOP (EVOSTORE SRL)
  Program : Luni-Vineri : 09.00-18.00 / Sambata: 09.00-14.00 / Duminica : INCHIS
  Adresa : Str. Mihail Sebastian, nr. 88, Sector 5, Bucuresti
  Tel. : 0725697694 / 0725697692 - Email : service@evostore.ro
  Web : service-shop.ro
   
   SERVICE & PIESE DE SCHIMB SCULE ELECTRICE
  Specialistii in motoare termice industriale si foarte buni cunoscatori in hidraulica si mecanica, Evostore Service pune la dispozitia clientilor un centru de service pentru utilaje si echipamente extrem de performant.
  Asigura service scule electrice, termice, utilaje industriale mici si furnizare de piese de schimb originale in garantie si post garantie pentru marcile comercializate de firma noastra : BOSCH, SKIL, DREMEL, MAKITA, MAKTEC, DeWALT, BLACK&DECKER, HITACHI, METABO, MILWAUKEE, STANLEY, STIHL si ABAC.
  Toate reparatiile se fac doar cu piese de schimb originale furnizate de catre producatorii sculelor electrice.
  Produsele care au nevoie de reparatii sunt colectate prin intermediul biroului de receptie al departamentului Service si sunt preluate de specialistii nostri. Acestia analizeaza defectiunile fiecarui produs si comunica in cel mai scurt timp operatiunile necesare pentru punerea in functiune a aparatelor si durata de executie a lucrarii.
  Toate tipurile de produse comercializate beneficiaza de consultanta tehnica gratuita si de service performant asigurat de o echipa bine pregatita in domeniul tehnic.
  Va asiguram intretinere periodica planificata, conform specificatiilor producatorilor si in baza unui contract de service, astfel incat sculele electrice sa fie intretinute corespunzator si pentru a elimina eventualele probleme care pot sa apara din cauza intretinerii necorespunzatoare.
   
   
Service Door to Door
   
   SERVICE SCULE ELECTRICE DOOR TO DOOR
  UN SERVICIU PREMIUM PENTRU CLIENTI FOARTE OCUPATI
ZONA  SERVICIU DESTINAT PENTRU SCULE ELECTRICE TIP SERVICIU TIMP ALOCAT SERVICE TAXA TRANSPORT CU TVA
BUCURESTI
CLIENTI CU CONTRACT DE SERVICE
CLIENTI FARA CONTRACT DE SERVICE
TRANSPORT SERVICE
TUR - RETUR
24-48 ORE
30 LEI
50 LEI
ILFOV
CLIENTI CU CONTRACT DE SERVICE
CLIENTI FARA CONTRACT DE SERVICE
TRANSPORT SERVICE
TUR - RETUR
24-48 ORE
50 LEI
CURIER
ROMANIA
CLIENTI CU CONTRACT DE SERVICE
CLIENTI FARA CONTRACT DE SERVICE
TRANSPORT SERVICE
TUR - RETUR
48-72 ORE
50 LEI
CURIER
TAXA DE TRANSPORT CONSTA IN RIDICAREA SCULELOR DE LA ADRESA CLIENTILOR PRECUM SI PREDAREA ACESTORA LA ACEEASI ADRESA
TIMPUL ALOCAT REPARARI SI CONSTATARI SCULELOR ELECTRICE ESTE DE 24-48 ORE.
ACEST SERVICIU IN BUCURESTI SE FACE CU CURIER PROPRIU DIRECT DE LA EVOSTORE SERVICE
   
   
   TARIFE MANOPERA SERVICE SCULE ELECTRICE 2016
GRUPA  DESCRIERE TIP SERVICIU TIMP MAXIM ALOCAT VALOARE CU TVA
A  TARIF MANOPERA PE ORA MANOPERA 10 UM/ORA 50 LEI
B  SCULE ELECTRICE (MICI) CONSTATARE - 30 LEI
C  SCULE ELECTRICE CU ACUMULATOR CONSTATARE - 35 LEI
D  CIOCANE ROTOPERCUTOARE SDS-PLUS/MAX si MASINI DE TUNS IARBA CONSTATARE - 40 LEI
E
CIOCANE DEMOLATOARE MARI, DEBITATOARE, POLIZOARE DE BANC
FERASTRAIE STATIONARE, DRUJBE PE BENZINA (SCULE MARI)
CONSTATARE - 50 LEI
   COMPRESOARE (ABAC - STANLEY - FIAC) CONSTATARE - 100 LEI
F
INTERVENTII USOARE FARA INLOCUIRI DE PIESE DE SCHIMB
(CURATAT, LIPIT, DEBLOCAT, SUFLAT, SI DEGRESAT)
- - 20 LEI
G  TAXA DE URGENTA - - 20 LEI
H
REVIZII SCULE MICI (FARA PIESE SAU CONSUMABILE)
REVIZI SCULE MARI (FARA PIESE SAU CONSUMABILE)
- -
40 LEI
50 LEI
DISCOUNT 20% DIN MANOPERA PENTRU PERSOANE JURIDICE CU CONTRACT + TAXA DE URGENTA 0 (ZERO) + PRIORITATE
IN CAZUL ACORDULUI REPARARI SCULELOR IN SERVICE-UL EVOSTORE TAXA DE CONSTATARE ESTE ZERO
   
   Pasii necesari pentru repararea sculelor electrice in service-ului EvoStore sunt:
  - Receptia sculelor si constatarea defectiunii in cel mai scurt timp posibil.
  - Comunicarea rezultatului constatarii si a unui pret estimativ al reparatiei.
  - Primirea acceptului clientului, procurarea pieselor daca este cazul si reparatia propriu-zisa.
  - In cazul in care clientul nu isi da acceptul pentru reparatie, la ridicarea sculei din service se plateste numai contravaloarea de constatare.
  - Anuntarea clientului ca poate ridica scula reparata, anuntarea pretului final al reparatiei.
  - Predarea sculei si plata contravalorii reparatiei.
  - Termenul de garantie curge din momentul preluarii sculei de catre beneficiar, in conditiile prevazute de lege.
   
   Metodologie tarifare pentru operatiunea de constatare :
  - Tariful pentru constatare se achita la momentul receptiei produsului pentru reparat.
  - Tariful pentru constatare va fi dedus din valoarea totala a manoperei la finalul reparatiei.
  - In cazul in care clientul renunta la efectuarea reparatiei Tariful de constatare NU se va returna.
   
   Obligatiile clientiilor [IMPORTANT] :
  - Sculele reparate trebuie ridicate de la service in termen de 15 zile dupa finalizarea reparatiei.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor dupa 15 zile se aplica o taxa de 1% pe zi.
  - Dupa 90 de zile de neridicare a sculelor reparate acestea intra in posesia EvoStore Srl punandu-se in vanzare pentru a recupera manopera si piesele de schimb.
   
   Garanţii acordate pentru reparaţiile în service-ul nostru este de :
  2 Luni pentru Persoane Juridice/Persoane Fizice.
  3 Luni pentru Persoanele Juridice (cu contract de service).
  Avantaje cu contract service: prioritate in comparatie cu alte lucrari, nu platesc taxa de urgenta si au in discount de 20% din manopera.
   
   Modalitati de plata :
  - Numerar, Online Banking sau prin Ordin de plata [ridicarea produselor se face de catre beneficiar dupa dovada plati].
   
   TERMEN DE REPARARE :
  - Service autorizat in maxim 48 de ore sau maxim 5 zile lucrătoare pentru reparaţii uzuale (90% din cazuri se rezolvă în 24 de ore).
  - Pentru cazuri speciale, timpul de reparaţie este în funcţie de perioada estimată a importării pieselor sau subansamblelor defecte.
   
   Modalităţi de livrare :
  - Ridicarea de la sediul Service-ului Evostore de catre beneficiar.
  - Curier rapid (pe baza unui contract special încheiat). Preţul de livrare este în funcţie de greutate şi de distanţă.
  - Livrarea este GRATUITA pentru comenzi în valoare de minim 1000 Lei !!!
   
   
  Important !!!
  Constatarile sau reparatiile sculelor dumneavoasta nu se fac pe loc. Termen de constatare minim 24-48 ore.
  Programarile si comenzile de service din ziua precedenta vor fi puse in lucru in ziua urmatoare. Va multumim pentru intelegere!
  Lucrarile de service executate sunt garantate 100% doar pieselor inlocuite de catre noi.
  Service in garantie se acorda pentru urmatoarele marci: Bosch, Hitachi (pentru mai multe detali legate de celelalte marci trimiteti un email la service@evostore.ro).
PIESE DE SCHIMB & SERVICE 48H © 2006 - 2016 | CUI: RO19123284 / Reg.Com.: J40/16756/2006 | EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA este operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP, sub numarul 27926 | ANPC
Service Shop
Depozit Online SEA
Stanley Profesional
Evostore Romania
Bosch Profesional