Service Abac

Service Abac Profesional
   
  SERVICE ABAC & PIESE DE SCHIMB COMPRESOARE
  SERVICE SHOP (EVOSTORE SRL)
  Program : Luni-Vineri : 09.00-18.00 / Sambata: 09.00-14.00 / Duminica : INCHIS
  Adresa : Str. Mihail Sebastian, nr. 88, Sector 5, Bucuresti
  Tel. : 0725697694 / 0725697692 - Email : service@evostore.ro
  Web : service-shop.ro
   
   SERVICE & PIESE DE SCHIMB - ABAC PROFESIONAL
  Service-ul Bosch este caracterizat ca fiind de incredere, competent, rapid si nu in ultimul rand reparatii la preturi corecte. Departamentul de Service Bosch iti garanteaza cel mai rapid ajutor posibil pentru remedierea problemelor sculelor dumneavoastra. Pentru ca nimeni nu cunoaste mai bine sculele electrice noi dispunem de instruire periodica si beneficiem de cele mai moderne mijloace de lucru pentru masurare, diagnoza si reparatie.
  Specialistii in motoare termice industriale si foarte buni cunoscatori in hidraulica si mecanica, Evostore Service pune la dispozitia clientilor un centru de service pentru utilaje si echipamente extrem de performant.
  SERVICE SHOP asigura service si intretinere compresoare si furnizare de piese de schimb originale in garantie si post garantie pentru marca ABAC PROFESIONAL.
  Toate reparatiile se fac doar cu piese de schimb originale furnizate de catre producator.
  Produsele care au nevoie de reparatii sunt colectate prin intermediul biroului de receptie al departamentului Service si sunt preluate de specialistii nostri. Acestia analizeaza defectiunile fiecarui produs si comunica in cel mai scurt timp operatiunile necesare pentru punerea in functiune a aparatelor si durata de executie a lucrarii.
  Toate tipurile de produse comercializate beneficiaza de consultanta tehnica gratuita si de service performant asigurat de o echipa bine pregatita in domeniul tehnic.
  Va asiguram intretinere periodica planificata, conform specificatiilor producatorilor si in baza unui contract de service, astfel incat sculele electrice sa fie intretinute corespunzator si pentru a elimina eventualele probleme care pot sa apara din cauza intretinerii necorespunzatoare.
   
   TARIFE MANOPERA SERVICE BOSCH SCULE ELECTRICE 2016
GRUPA  DESCRIERE TIP SERVICIU TIMP MAXIM ALOCAT VALOARE CU TVA
A  COMPRESOARE MANOPERA / ORA - 50 LEI
B
REVIZII FARA INLOCUIRI DE PIESE DE SCHIMB
(CURATAT, LIPIT, DEBLOCAT, SUFLAT, SI DEGRESAT)
MANOPERA - 50 LEI
C  TAXA DE URGENTA MANOPERA - 30 LEI
DISCOUNT 20% DIN MANOPERA PENTRU PERSOANE JURIDICE CU CONTRACT + TAXA DE URGENTA 0 (ZERO) + PRIORITATE
IN CAZUL ACORDULUI REPARARI SCULELOR IN SERVICE-UL EVOSTORE TAXA DE CONSTATARE ESTE ZERO
   
   Pasii necesari pentru repararea sculelor electrice in service-ului EvoStore sunt:
  - Receptia sculelor si constatarea defectiunii in cel mai scurt timp posibil.
  - Comunicarea rezultatului constatarii si a unui pret estimativ al reparatiei.
  - Primirea acceptului clientului, procurarea pieselor daca este cazul si reparatia propriu-zisa.
  - In cazul in care clientul nu isi da acceptul pentru reparatie, la ridicarea sculei din service se plateste numai contravaloarea de constatare.
  - Anuntarea clientului ca poate ridica scula reparata, anuntarea pretului final al reparatiei.
  - Predarea sculei si plata contravalorii reparatiei.
  - Termenul de garantie curge din momentul preluarii sculei de catre beneficiar, in conditiile prevazute de lege.
   
   Metodologie tarifare pentru operatiunea de constatare :
  - Tariful pentru constatare se achita la momentul receptiei produsului pentru reparat.
  - Tariful pentru constatare va fi dedus din valoarea totala a manoperei la finalul reparatiei.
  - In cazul in care clientul renunta la efectuarea reparatiei Tariful de constatare NU se va returna.
   
   Obligatiile clientiilor [IMPORTANT] :
  - Sculele reparate trebuie ridicate de la service in termen de 15 zile dupa finalizarea reparatiei.
  - In cazul intarziierilor ridicari sculelor dupa 15 zile se aplica o taxa de 1% pe zi.
  - Dupa 90 de zile de neridicare a sculelor reparate acestea intra in posesia EvoStore Srl punandu-se in vanzare pentru a recupera manopera si piesele de schimb.
   
   Garanţii acordate pentru reparaţiile în service-ul nostru este de :
  2 Luni pentru Persoane Juridice/Persoane Fizice.
  3 Luni pentru Persoanele Juridice (cu contract de service).
  Avantaje cu contract service: prioritate in comparatie cu alte lucrari, nu platesc taxa de urgenta si au in discount de 20% din manopera.
   
   Modalitati de plata :
  - Numerar, Card, Online Banking sau prin Ordin de plata [ridicarea produselor se face de catre beneficiar dupa dovada plati].
   
   Termene de reparare :
  - Service autorizat in maxim 48 de ore sau maxim 5 zile lucrătoare pentru reparaţii uzuale (90% din cazuri se rezolvă în 24 de ore).
  - Pentru cazuri speciale, timpul de reparaţie este în funcţie de perioada estimată a importării pieselor sau subansamblelor defecte.
   
   Modalităţi de livrare :
  - Ridicarea de la sediul Service-ului Evostore de catre beneficiar.
  - Curier rapid (pe baza unui contract special încheiat). Preţul de livrare este în funcţie de greutate şi de distanţă.
  - Livrarea este GRATUITA pentru comenzi în valoare de minim 1000 Lei !!!
   
   
  Important !!!
  Constatarile sau reparatiile sculelor dumneavoasta nu se fac pe loc. Termen de constatare 24-48 ore.
  Programarile si comenzile de service din ziua precedenta vor fi puse in lucru in ziua urmatoare. Va multumim pentru intelegere!
  Lucrarile de service executate sunt garantate 100% doar pieselor inlocuite de catre noi.
PIESE DE SCHIMB & SERVICE 48H © 2006 - 2016 | CUI: RO19123284 / Reg.Com.: J40/16756/2006 | EVOSTORE ROMANIA
EVOSTORE ROMANIA este operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP, sub numarul 27926 | ANPC
Service Shop
Depozit Online SEA
Stanley Profesional
Evostore Romania
Bosch Profesional